Šumoopskrba d.o.o.

UVJETI POSLOVANJA

1. OPĆENITO
Internetska stranica www.sumoopskrba.hr u vlasništvu je trgovačkog društva
„Šumoopskrba d.o.o.“
Zagreb, Donje Svetice 12
Tel. 01/2441-272, Fax. 01/2441-306
E-mail: [email protected]
OIB: 85775843111

Pojam prodavatelj odnosi se na trgovačko društvo Šumoopskrba d.o.o., Zagreb, Donje Svetice 12, OIB: 85775843111, Tel. 01/2441-272, Fax. 01/2441-306, E-mail: [email protected]

Pojam Kupca odnosi se i na klasičnog potrošača, fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom ove web trgovine, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovnu djelatnost, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za poslovnu djelatnost, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.sumoopskrba.hr nastupa u svoje ime.

Ovi uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 79/2007), te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanje ugovora) isti biti dostavljen Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim Internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.
Za valjano sklopljen ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom kupnje.

2. GLAVNA OBILJEŽLJA ROBE
Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Prodavatelja.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima dogovarati proizvodima koji su predmet narudžbe.
Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.sumoopskrba.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl.
U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.sumoopskrba.hr. Prodavatelj zadržava jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.

3. CIJENE PROIZVODA
Cijene istaknute na web stranici www.sumoopskrba.hr izražene su u Hrvatskim kunama. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga jer se isti posebno plaćaju.
U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
Ukoliko zbog greške ili previda cijena objavljena u WEB Shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, zadržavamo pravo na izmjenu. Šumoopskrba d.o.o. zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene de da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu. Ukoliko se naručeni proizvod proda do zaprimanja uplate na naš račun obavijestit ćemo kupca te mu ponuditi sličan proizvod ili vratiti novac.

4. TROŠKOVI DOSTAVE
Isporuku/preuzimanje naručenih artikala vršimo isključivo na područje Republike Hrvatske i to paketnom dostavom putem HP express kurirske službe na Vaša vrata u uobičajenom roku od 5 radnih dana.
U slučaju da paket nije uručen zbog odsutnosti Kupca, paket se može podići u poštanskom uredu u roku od 5 dana od dana pokušaja uručenja, odnosno poštanske obavijesti ostavljene pri pokušaju uručivanja pošiljke.
Troškovi dostave po jednoj narudžbi:

Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem iznosi
Paket do 1 kg sa otkupninom – 31,25 Kn
Paket od 1-2 kg sa otkupninom – 32,50 kn
Paket od 2-3 kg sa otkupninom – 35,00 kn
Paket od 3-5 kg sa otkupninom – 36,25 kn
Paket od 5-10 kg sa otkupninom – 40,00 kn
Paket od 10-20 kg sa otkupninom – 46,25 kn
iskazan je na računu

Plaćanje po ponudi u maloprodaji
Paket do 1 kg – 23,75 Kn
Paket od 1-2 kg – 25,00 Kn
Paket od 2-3 kg – 27,50 Kn
Paket od 3-5 kg – 28,75 Kn
Paket od 5-10 kg – 32,50 kn
Paket od 10-20 kg – 38,75 kn
iskazan je na računu


Podizanjem osobno u prodajnom prostoru robno prodajnog centra Šumoopskrba d.o.o., Donje svetice 12, 10000 Zagreb bez plaćanja troškova dostave i sl. Prilikom naručivanja, u tom slučaju kupac izabere opciju „osobno preuzimanje “. Prilikom osobnog preuzimanja naručenih i plaćenih artikala, preuzimanje može izvršiti samo osoba (kupac) na koju glasi račun, osim ako kupac, pismeno, odobri da artikle može preuzeti i neka druga osoba (ime i prezime) umjesto njega.
Sve naručene artikle nastojati ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to nije moguće iz nekog razloga (npr. nemogućnost zajedničkog pakiranja, lomljivost nekog artikla, trenutne nedostupnosti artikla, volumena i sl.) zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki uz prethodno odobrenje od strane Kupca.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

5. TROŠKOVI UPORABE SREDSTAVA DALJINSKE KOMUNIKACIJE
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

6. UVJETI I ROKOVI PLAĆANJA, UVJETI ISPORUKE ROBE, VRIJEME ISPORUKE ROBE
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem izbornika i popunjavanjem elektronskog formulara narudžbenice. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik.
Proizvod se smatra naručenim kada Kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

Plaćanje predračunom na žiro račun prodavatelja (Internet bankarstvom, platnim nalogom u poštanskom uredu, banci ili Fini). Smatra se da je Kupac izvršio uplatu kada je na žiro računu Prodavatelja vidljiva navedena transakcija.
Pouzećem – prilikom preuzimanja pošiljke (narudžbe) Kupac plaća u gotovini radniku HP expressa
U slučaju plaćanja po predračunu uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u predračunu kojim se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
U slučaju plaćanja po pouzeću ili osobnim podizanjem u robno prodajnom centru Šumoopskrbe d.o.o., Zagreb, Donje svetice 12, Kupac dobiva na svoj e-mail potvrdu obavljene kupovine koja se smatra da je ugovor sklopljen.
Ukoliko Kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja preporuča se da se provjeri:

Je li poruka u Junk/Spam folderu
Je li mailbox pun

Ukoliko uplata ne bude izvršena u navedenom ruku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.
Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.
Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestit Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat uplaćenih sredstava ili pristati za naknadni rok za isporuku.
Svi naručeni artikli nastojat će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki uz prethodno odobrenje Kupca.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Kupac može i sam organizirati dostavu ili robu podići u robno prodajnom centru Šumoopskrbe, Zagreb, Donje svetice 12.
U slučaju da paket nije uručen zbog odsutnosti Kupca, paket se može podići u poštanskom uredu u roku od 5 dana od dana pokušaja uručenja, odnosno poštanske obavijesti ostavljene pri pokušaju uručivanja pošiljke.
U slučaju da se paket vrati Prodavatelju nakon isteka roka od 5 dana, Kupac se o tome obavještava e-mailom te će mu biti ponuđene sljedeće mogućnosti:
da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca uz obračun troškova ponovnog slanja.
da primatelj naručeni proizvod preuzme na adresi trgovine uz prethodni zahtjev Kupca e-mailom.
da Kupac raskine ugovor i zatraži povrat uplaćenih sredstava umanjen za trošak dostave.
S obzirom da preuzimanje pošiljke nije nastalo zbog greške Prodavatelja ili kurirske službe nego greškom Kupca, Kupac snosi trošak dostave i nakon raskida ugovora.
Kada prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
Preporučuje se da se paket otvori pred djelatnikom HP expressa ili pred djelatnikom poštanskog ureda te da se provjeri da roba ispravna i bez oštećenja prilikom transporta.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih
troškova dostave.
U rokove za isporuku ne računaju se:

dan prijema narudžbe/zahtjeva
vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca.
vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga zbog kojih Prodavatelj nije kriv.
neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno zaprimaju na www.sumoopskrba.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestit Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem će proizvod biti raspoloživ, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje zamjenskog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih sredstava.

7. OTKAZIVANJE NARUDŽBE – JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača roba (N.N 79/2007) roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku od 14 dana od primitka, te ste sukladno članku 77. stavak 5 . Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, dužni ste nas obavijestiti pismenim putem o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, telefonski broj i adresu elektronske pošte.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koja treba biti isporučena odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u toku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Troškove povrata robe snosi Kupac!
Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili predana kurirskoj službi uz predočenje dokumentacije.
Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Robu vratiti poštom na dokaziv način na adresu Šumoopskrba d.o.o. , 10000 Zagreb, Donje Svetice 12, a sa naznakom JEDNOSTRANI RASKID.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnost robe.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

1. Ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena.

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora.
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu.
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Sve dodatne informacije o povratu robe/proizvoda i novca Kupac može dobiti na telefon +385 1 2441 272

7. UVJET POVRATA – UMANJENJE VRIJEDNOSTI PROIZVODA
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koji je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
U slučaju povrata robe koja je korištena, nema svu pripadajuću ambalažu ili nije dovedena u prvobitno stanje kao na dan kupovine teretimo Vas unaprijed procjenjenu štetu na vrijednost od 30% plaćene maloprodajne cijene proizvoda. U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Šumoopskrba d.o.o. ima pravo odbiti povrat u potpunosti.
Prihvačanjem ovih uvjeta poslovanja, Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava.
Šumoopskrba d.o.o. utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupca uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Ukoliko je kupac vratio proizvod, prema Jednostranom raskidu ugovora u originalnom obliku kakav je i isporučen, Prodavatelj mora u roku 14 dana izvršiti cjelokupni povrat srestava za neoštečenu robu. Ukoliko je kupac vratio proizvod sa umanjenom vrijednosti, Prodavatelj mora u roku 14 dana izvršiti povrat sredstava umanjen za 30% vrijednosti plaćene maloprodajne cijene proizvoda.
U pogledu odgovornosti kupca za umanjenje vrijednosti robe prodavatelj je dužan izvijestiti kupca o slijedećem:
„Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.“

8. REKLAMACIJE
Reklamacije uvažavamo prema specifikacijama proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira potrebno je pregledati od strane stručnih osoba na nedostatke.
Kupac je dužan prilikom uručenja kupljene robe provjeriti sadržaj pošiljke i obavijestiti nas što ranije o nađenim nedostacima na kupljenim proizvodima.

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara:
- Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke robe koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca bez obzira je li mu to bilo poznato.
- Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
- Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku 6 mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
- Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Kad postoji materijalni nedostatak
- Ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet.
- Ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata.
- Ako stvar nema svojstva i oblike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane.
- Kada je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti.
- Ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje i dr.).
- Ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji.
- Ako je nepravilna montaža posljedica nedostatka u uputama za montažu.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
- Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
- Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
- Gornja odredba ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili potrošačke djelatnosti (potrošački ugovor)..
- Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci
- Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati ne pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
- Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
- Ako je kupac otpremio stvari dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto i u tom slučaju je kupac dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
- Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostatak
- Kada se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kada je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja.
- Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koje se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci
- Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
- Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2 i 3 ovog članka

Nedostatak ili reklamacija uslijed transporta
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju preporučujemo da pošiljku kupac ne preuzme od strane djelatnika kurirske službe.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

9. PODNOŠENJE REKLAMACIJE
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj otpremnice ili broj računa
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:
Presliku računa
Fotografije cijelog oštećenog artikla
Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
Serijskog broja artikla (ako postoji)

Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

10. PRIZNAVANJE REKLAMACIJE
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda –
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda ili uklanjanje nedostatka.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora.
Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. Ukoliko reklamaciju odbije, o i istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od primitka reklamacije.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe u svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

11. INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem Internet stranice
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravni proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gore navedenom linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika u EU.

12. JAMSTVO
Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.
Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja, te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka izvan ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.
Jamstvo e pokriva standardno trošenje potrošnog materijala.
Račun kao dokaz kupnje je obavezan, za sve reklamacijske postupke i/ili pozivanje na prava iz garancije.
Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.
Zadržavamo pravo naplate popravka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.
Ako popravak/zamjena artikala ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalno preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.
Artikl održavajte i popravljajte uvijek u skladu sa uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

13. TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut.

14. IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE NARUČIVANJA
Pri naručivanju na našoj web trgovini koriste se napredni sustavi zaštite osobnih podataka
Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom (transportnom šifrom) koja kriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca i Prodavatelja odvija sigurnim protokolom.
Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line naručivanje.
Prikupljeni podaci služe isključivo za obadu narudžbe, izdavanje predračuna i slanje robe.

15. SADRŽAJ STRANICA
Ako se drugačije ne navede, svi materijali, uključujući slike, ilustracije, dizajn, ikone, fotografije, video klipovi i napisani te drugi materijali koji se pojavljuju kao dio Stranica sveukupno, «Sadržaj» su zaštićeni , kontrolirani ili licencirani od Šumoopskrba d.o.o.
Stranice kao cjelina podliježu zakonu o zaštiti autorskih prava, sva prava diljem svijeta , titule i interesi su vlasništvo Šumoopskrbe d.o.o Sadržaj naših stranica kao i stranice kao cjelina, su namijenjene za privatnu, nekomercijalnu ( sve osim kupovine robe sa naših stranica) uporabu korisnika naših stranica.
Možete skidati ili kopirati sadržaj i sve ostale materijale pokazane na Stranicama samo za osobnu uporabu. Nikakva prava, naslovi ili interesi u bilo kojem skinutom materijalu nisu prenosiva na vas u slučaju bilo kakvog skidanja ili kopiranja. Ne smijete reproducirati (osim navedenoga gore), objavljivati, distribuirati, pokazivati, modificirati, kreirati derivirani rad , prodavati ili sudjelovati u prodaji, ili prosljeđivati u nijednom slučaju, u cjelini ili u dijelovima, bilo koji dio sadržaja stranica.

16. VAŠ KORISNIČKI RAČUN
Ako koristite ovu WEB trgovinu, Vi ste odgovorni za povjerljivost vašeg korisničkog računa – korisničkog imena, lozinke i ostalih osobnih podataka kao i za restrikciju pristupa Vašem računalu. Vi prihvaćate odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći Vaše korisničko ime i lozinku.

17. RJEŠAVANJE SPOROVA
Eventualne sporove Prodavatelja i Kupca nastojat će se riješiti dogovorom ili mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Na uvjete poslovanja i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstava daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14), te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).
Posjetom www.sumoopskrba.hr Vi prihvaćate da je za ovdje navedene Uvjete korištenja mjerodavno nacionalno zakonodavstvo. Za sporove koji bi mogli proizaći iz ili biti u bilo kakvoj vezi s Vašom posjetom www.sumoopskrba.hr ili proizvodima koje ste kupili putem www.sumoopskrba.hr nadležan je stvarno nadležni Sud u Zagrebu.

Upišite se u našu mailing listu